Pravljična dežela Gorajte Škofja Loka 363

Izhodišče Pravljična dežela Gorajte Škofja Loka
Dolžina poti 0,5 km
Trajanje poti 1 h
Najprimernejši čas za obisk v času božičnih praznikov
Primerno za Vozički , nosilke , od 1 - 3 let , od 3 - 6 let , 6+ let , poganjalčki, kolesa
Zahtevnost nezahtevna pot

Opis poti

V Gorajtah pri Škofji Loki je v gozdičku skrita pravljična dežela, kjer v ličnih lesenih hiškah živijo pravljični junaki. V predbožičnem času dežela in njeni prebivalci oživijo. V 30-minutni predstavi se vaši otroci sprehodijo skozi 5 različnih pravljic, kjer srečajo številne znane pravljične junake. Ob koncu predstave otroke obišče in obdari stari dobri Dedek Mraz. Če želite, da vaš sonček doživi pravo pravljično deželo, jo obiščite v času od 18. do 28. decembra, ob 15. ali 17. uri.

Kako do dežele Gorajte?

Ljubljana - Škofja Loka: V krožnem križišču pred mestom Škofja Loka zavijete na drugem odcepu proti Kranju. Peljete se mimo nakupovalnega centra levo, naprej proti Kranju. Orintacija naj vam bo večja cerkev ob glavni cesti desno. Takoj od te cerkve naprej zavijete levo (tu je tudi transparent Pravljična dežela Gorajte). Nato se peljete po tej cesti do odcepa za Papirnica, kjer zavijete levo - tu je tudi smerokaz za Pravljično deželo Gorajte. Na koncu gozdička zavijete desno na prireditveni prostor.

Zanimivosti

Obisk je brezplačen, najava ni potrebna.

Pravljično deželo radi obiščejo vsi otroci. Od najmlajših, ki šele dobro samostojno hodijo, do precej večjih, ki jim je v šoli že malo nerodno povedati, da so bili v pravljični deželi. Čeprav je v času druge predstave že trda noč, poskrbijo, da najmlajših ni prav nič strah. Veliko lučk, prijetna glasba in prijazni pravljični junaki pričarajo prijetno čarobno vzdušje.

Zemljevid

Gostinski lokal v bližini

Palačinke v Jesharni v centru Škofje Loke.

Palačinke na 101 način za vse sladokusce. Restavracija se nahaja tik za mostom, ko vstopite v staro mestno jedro Škofje Loke.

Blaževa ulica 10

4220 Škofja Loka

04 512 25 61

Vita, Olja in Juna priporočajo

Sprehodite se tudi čez Škofjo Loko, ki je v prazničnih dneh še posebej čarobna. Številne stojnice in butične trgovinice ponujajo izdelke domače obrti. Tudi vzpon na Škofjeloški grad bo tako za male kot tiste malo starejše otroke zelo zanimiv. Na koncu mesta se nahaja otroško igrišče Zamorček.